Facts About کابینت آشپزخانه در تهران Revealed

Wiki Article

ترکیب رنگ قهوه‌ای روشن در کنار رنگ سفید دیوارها و همچنین المان‌های طلایی رنگ بکار رفته در آشپزخانه به جذابیت این مدل اضافه می‌کند.

خرداد ۱۶, ۱۴۰۱ خرید جزیره کابینت ممبران اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ بررسی علت ترک خوردن صفحه کابینت فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ ترفندهایی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک فروردین ۱۱, ۱۴۰۱ جدیدترین مدل ویترین آشپزخانه و بوفه آشپزخانه فروردین ۱۰, ۱۴۰۱ کابینت گوشه چگونه است؟

در نهایت به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما از کابینت‌های باکیفیت استفاده کنید، زیرا شما قرار نیست هر سال، کابینت آشپزخانه‌تان را تعویض کنید.

چنانچه مشکلی برای روکش درب ها پیش بیایید، مثلاً روکش چروک شود یا ور بیایید (که احتمال آن بسیار ناچیز است)، روکش به صورت رایگان تعویض می شود.

بدنه کابینت از متریال های مختلفی مثل چوب، فلز، لترون، ام دی اف یا پی وی سی ساخته می شود.

همانطور که می‌بیند، جزئیاتی از قبیل دستگیره‌های طلایی رنگ به خوبی قابل مشاهده هستند.

گفتیم که کابینت ام‌دی‌اف به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می‌شود و به آن کابینت اقتصادی گفته می‌شود؛ پس از آن، کابینت هایگلاس و کابینت ممبران در گروه کابینت‌های گرانتر دسته‌بندی می‌شوند. کابینت پلی‌وود ، کابینت پلی‌گلس ، کابینت پی‌وی‌سی ، کابینت پلی‌استر ، کابینت روکش‌ چوب و در نهایت، کابینت تمام چوب در گروه گران‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه دسته‌بندی می‌شوند.

برای زینت بخشیدن به کابینت های آشپزخانه وکیوم، می توانید از گل و کتیبه استفاده کرد. می توان در قسمت های مختلفی مثل درب ها، کناره باکس هود از گل و کتیبه استفاده کرد.

ترکیب رنگ بین سفید و طوسی باعث می‌شود تا زمینه‌ی دیده شدن رنگ سوم فراهم شود.

اما نکته اینجاست که تعویض کامل‌ کابینت‌ها هم می‌تواند زمان‌بر باشد، هم دردسر زیادی داشته باشد، هم هزینه‌ی گزافی روی دستتان بگذارد.

کابینت وکیوم گونه ای از انواع مختلف کابینت های ممبران می باشند. ام دی اف ساخته شده در آن تحت خلاء فشرده شده و استفاده از روکش های ضد آفتاب دوام و عمر آن را می افزایند.

به تضاد زیبایی که بین رنگ کابینت‌های کابینت آشپزخانه ال سفید، کابینت‌ها سورمه‌ای و دستگیره‌های طلایی به وجود آمده است، دقت کنید.

المان‌های طلایی بکار رفته بر روی کابینت‌ها باعث ایجاد هماهنگی بین کابینت‌ها و جزیره شده است.

تصویر بالا، نمای نزدیکی از یک مدل متفاوت از کابینت‌های چوبی آشپزخانه است. همانطور که در تصویر مشخص است، تنها یک قسمت از کابینت‌ها چوبی ساخته شده است و باقی به رنگ سفید هستند.

Report this wiki page